Ανεξάρτητο Forum Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Τα πράματα είναι απλά.Ρίχνεις ένα mail που γουστάρεις,πατάς και έναν κωδικό και έγινες μέλος του υπέρτατου φόρουμ της Γεωπονίας.



 
ΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» Εφαρμογές Η/Υ στη Ζωική Παραγωγή
από demykal Τετ 31 Ιαν 2018, 23:04

» ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
από melenios4 Τρι 26 Σεπ 2017, 07:36

» Λειμώνες Βοσκές και Διαχείρηση Βοσκοτόπων
από mariloy24 Πεμ 14 Σεπ 2017, 04:24

» Τσατ
από Radagast Δευ 23 Ιαν 2017, 04:20

» μηρυκαστικα μονογαστρικα
από papasinos Παρ 13 Ιαν 2017, 09:09

» αγροτικες κατασκευες
από stavridi20 Τετ 04 Ιαν 2017, 06:45

» Νέες Τεχνικές
από dimos19 Τετ 19 Οκτ 2016, 03:17

» πωλoυνται!
από melenios4 Τετ 03 Αυγ 2016, 23:08

» Γίνε ο νέος moderator και κέρδισε πολλά λεφτά(ή και όχι)
από Τεοντώρ Παρ 01 Απρ 2016, 09:29

» ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ
από kostast1996 Πεμ 04 Φεβ 2016, 07:51

» Υδατοκαλλιέργειες
από papasinos Τετ 03 Φεβ 2016, 06:35

» Βιολογία Μέλισσας
από Fousekin Τετ 09 Σεπ 2015, 07:20

» Διαχειριση Γεωργικων Μηχανηματων
από alexakokk Σαβ 05 Σεπ 2015, 13:21

» Eρωτηση για καποια μαθηματα επιλογης σας
από aspro.mavro Παρ 30 Ιαν 2015, 03:20

» φυσικη εδαφους
από BelaXana Δευ 19 Ιαν 2015, 14:26

» Πτηνοτροφία
από christina.k Πεμ 04 Δεκ 2014, 09:18


Μοιραστείτε | 
 

 NEO FORD FIESTA

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Administrator
Κύριος Πρύτανης.
Κύριος Πρύτανης.
avatar

Τίγρης
Αριθμός μηνυμάτων : 368
Ηλικία : 31
Location : Θεσσαλονικη
Points : -249
Reputation : 10
Registration date : 25/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: NEO FORD FIESTA   Δευ 01 Σεπ 2008, 08:33

Η νέα γενιά του Fiesta δεν έχει εξελιχθεί μόνο με σκοπό να καταφέρει να πρωταγωνιστήσει στη μικρή κατηγορία, αλλά παράλληλα καλείται να επωμιστεί το βάρος του πρώτου παγκόσμιου αυτοκινήτου της Ford, το οποίο θα μετουσιώσει επιτυχημένα σε πράξη το όραμα «One Ford» της εταιρείας.





Ελαφρύτερο και με ίδιες περίπου διαστάσεις

Το motto της εποχής στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων μπορεί να είναι «μεγαλύτερο και βαρύτερο», όμως η Ford απέφυγε αυτή την πρακτική στο νέο Fiesta όπως… ο διάολος το λιβάνι! Τόσο σε μήκος, όσο και σε πλάτος έχουμε μικρή αύξηση στις διαστάσεις του οχήματος (π.χ. μήκος 3,95 μ., +34 χλστ.), τη στιγμή που το βάρος έχει μειωθεί, σε σχέση με το προηγούμενο Fiesta, κατά 40 κιλά. Και αυτό έχει συμβεί παρότι έχουν προστεθεί 10 επιπλέον κιλά, λόγω των περισσότερων συστημάτων ασφαλείας και της βελτιωμένης ηχομόνωσης. Πρακτικά, η μείωση του βάρους του οχήματος έχει θετικές επιπτώσεις σε σημαντικούς τομείς, όπως είναι οι βελτιωμένες επιδόσεις, αλλά και, κυρίως, η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Στο δρόμο

Κατά την εξέλιξη του νέου Fiesta, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, με στόχο τη βέλτιστη ευελιξία και τις ουδέτερες αντιδράσεις. Η φιλικότητα στην χρήση είναι πλέον ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του οχήματος, κάνοντας την οδήγηση του νέου Fiesta πραγματική απόλαυση. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το μικρό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο θα εμφανίσει υπό πίεση φυσιολογικές υποστροφικές τάσεις, οι οποίες ελέγχονται είτε από τον οδηγό, είτε από το προαιρετικό ESP. Το σύστημα διεύθυνσης του νέου Fiesta δεν είναι ηλεκτροϋδραυλικό, όπως στα περισσότερα μοντέλα της Ford, αλλά ηλεκτρικό (μεταβλητής υποβοήθησης), με στόχο τόσο την ευκολία ελιγμών σε χαμηλές ταχύτητες, όσο και τη συμβολή στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, αφού η υποβοήθηση απενεργοποιείται όταν δε χρειάζεται, μειώνοντας έτσι την ισχύ που καταναλώνει από τον κινητήρα. Στην πράξη, το τιμόνι δεν είναι βέβαια σε καμία περίπτωση τόσο άμεσο, όσο π.χ. αυτό του Focus, αποδεικνύει όμως ότι και τα ηλεκτρικά συστήματα διεύθυνσης έχουν αρκετές δυνατότητες. Όσον αφορά στην έκδοση Sport που οδηγήσαμε, η έκδοση αυτή διαθέτει χαμηλωμένο αμάξωμα και σκληρή ανάρτηση, με άμεσο αντίκτυπο στην παρεχόμενη στους επιβάτες άνεση. Καλύτερα είναι λοιπόν να στραφεί κανείς σε ένα «συμβατικό» και όχι σπορ μοντέλο, η ανάρτηση του οποίου απορροφά χωρίς ιδιαίτερο κόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Εσωτερικό

Πολύ μεγάλη αναβάθμιση, σε σχέση με το υπάρχον Fiesta, συναντούμε στο εσωτερικό του νέου μοντέλου. Όσον αφορά, λοιπόν, στη σχεδίαση, η εικόνα είναι εντελώς νέα –μόνο οι τοποθετημένοι στα άκρα αεραγωγοί παραπέμπουν στο τωρινό μοντέλο– και σαφώς πιο ενδιαφέρουσα. Την παράσταση κλέβει κυρίως η κεντρική κονσόλα, με τα νέα κυκλικά χειριστήρια για τον κλιματισμό, το «γεμάτο» ηχοσύστημα και τη χωνευτή οθόνη πληροφοριών. Και το πιο σημαντικό είναι, ότι παρΆ ότι το ταμπλό φαντάζει «φορτωμένο», η εργονομία δεν παρουσιάζει κάποιου είδους πρόβλημα. Σημαντικό είναι το γεγονός της ύπαρξης δίχρωμων υλικών στο ταμπλό, που δημιουργούν ένα ευχάριστο εσωτερικό περιβάλλον. Αρκετό ενδιαφέρον, τέλος, παρουσιάζει και ο πίνακας οργάνων, αφού τα αναλογικά όργανα είναι τοποθετημένα μέσα σε δύο πολύ μοντέρνους θόλους. Εκτός όμως από τη σχεδίαση, αναβάθμιση έχουμε και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής. Τα υλικά και η επεξεργασία στο εσωτερικό είναι υπεράνω πάσης κριτικής και παραπέμπουν σε όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας, ειδικά από τη στιγμή που το ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό στην αφή υλικό. Από εκεί και ύστερα δεν υπάρχουν λόγοι για κάποιου είδους παράπονο, αφού και η θέση οδήγησης ενδείκνυται ακόμη και για άτομα υψηλού αναστήματος, το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος από τη βασική κιόλας έκδοση, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα αφθονούν.

Χώροι

Σε επίπεδο χώρων, το νέο Ford Fiesta διαθέτει άνετους χώρους για 4 ενήλικες επιβάτες και αυξημένο χώρο αποσκευών. Ειδικότερα στο πίσω κάθισμα, δύο ενήλικες θα βρουν θέση, ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία, στα εμπρός καθίσματα υπάρχει περισσότερος χώρος για τα πόδια των επιβατών (+11 χλστ. σε σχέση με το υπάρχον Fiesta). Επιπλέον, σημαντικό στοιχείο πρακτικότητας αποτελεί και το γεγονός ότι στην 3θυρη έκδοση, το κάθισμα του συνοδηγού επανέρχεται αυτόματα στην αρχική του θέση. Περνώντας τώρα στο χώρο αποσκευών, αυτός έχει μεγαλύτερο ωφέλιμο όγκο κατά 11 λίτρα σε σχέση με πριν, φτάνοντας πλέον στα 295 λίτρα. ΕφΆ όσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα –αναδιπλώνονται εύκολα, με μια κίνηση– ο όγκος αυτός αυξάνεται, φτάνοντας στα 979 λίτρα.

Παθητική ασφάλεια

Η παθητική ασφάλεια του νέου Fiesta αναμένεται βελτιωμένη και σε πολύ καλά επίπεδα. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου έχει δεχτεί ενισχύσεις, με αποτέλεσμα υψηλότερη κατά 10% στρεπτική ακαμψία, ενώ, παράλληλα, για πρώτη φορά σε μικρό μοντέλο της Ford θα προσφέρεται και αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού, εκτός βέβαια από το πλήρες σετ μετωπικών, πλευρικών και αερόσακων οροφής. Πέρα όμως από την προστασία των επιβατών, ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στην προστασία των πεζών, αφού η Ford φρόντισε ώστε η σχεδίαση και τα υλικά του εμπρός τμήματος του αυτοκινήτου να επιφέρουν όσο το δυνατόν μικρότερο τραυματισμό σε περίπτωση σύγκρουσης.

Κινητήρες

Η Ford προσφέρει για το νέο Fiesta τέσσερα 16βάλβιδα βενζινοκίνητα μοτέρ, από τα οποία, ο 1,6 Ti-VCT των 120 ίππων κάνει το ντεμπούτο του στο μικρό μοντέλο της γερμανικής φίρμας. Τα υπόλοιπα τρία (ο 1,25 σε εκδόσεις 60 και 82 ίππων, όπως και ο 1,4 των 96 ίππων) είναι γνώριμα από το υπάρχον μοντέλο, όμως έρχονται με αναβαθμισμένη ιπποδύναμη και καλύτερες επιδόσεις. Όσον αφορά τώρα στον κορυφαίο 1,6 Ti-VCT των 120 ίππων, αυτός θα διατίθεται μόνο στην έκδοση Sport και ξεχωρίζει για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, καθώς και τις καλές του επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.). Επιπλέον, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, το μοτέρ αυτό προσφέρει και χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον 1,6 των 100 ίππων του υπάρχοντος Fiesta. Πέρα από τους βενζινοκινητήρες, το Fiesta θα διατίθεται και με δύο diesel κινητήρες 1,4 και 1,6 λτ., σε απόδοση 68 και 90 ίππων. Επίσης, ειδικά για το δεύτερο, θα υπάρξει η έκδοση ECOnetic, η οποία προσφέρει πολύ μικρή κατανάλωση καυσίμου (3,7 λτ./100 χλμ.) και χαμηλές εκπομπές ρύπων, ύστερα από ειδικές ρυθμίσεις στο μοτέρ, αλλά και λόγω της μακρύτερης σχέσης τελικής μετάδοσης του κιβωτίου.










Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://agro-platanos.forum-motion.com
barbastathis
Σε λήθαργο.
Σε λήθαργο.
avatar

Τίγρης
Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ηλικία : 31
Location : Thessaloniki - Volos ...
Points : 0
Reputation : 0
Registration date : 04/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEO FORD FIESTA   Πεμ 25 Σεπ 2008, 15:04

Λέγεται ότι οι άνθρωποι της Ford ονειρεύτικαν το νέο Fiesta ως ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, σχεδιασμένο για τις ανάγκες και την καλαισθησία όχι μόνο των ευρωπαίων ή των αμερικανών αλλά όλων των υποψήφιων αγοραστών, συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης αγοράς που έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια στην ανατολή ( Arrow Κίνα).
Και ας μην ξεχνάμε ότι στην ιστορία της αυτοκίνησης μέχρι και σημερα υπήρξε μόνο ένα ''παγκόσμιο'' αυτοκίνητο ... αυτό ήταν το Model-T Exclamation Exclamation Exclamation

Υ.Γ. Από ότι έχω διαβάσει στον ειδικό τύπο και έχω δει σε εκπομπές αυτοκινήτου (Fifth gear - BBC) το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τις προοπτηκές να γίνει best seller καθώς είναι πολύ καλοσχεδιασμένο και μελετημένο από κάθε άποψη. Αναμένουμε τις ''εγχώριες'' δοκιμές ώστε να δούμε πόσο ταιριάζει στις ελληνικές ''ιδιαιτερότητες''...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την barbastathis στις Τετ 08 Οκτ 2008, 05:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
barbastathis
Σε λήθαργο.
Σε λήθαργο.
avatar

Τίγρης
Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ηλικία : 31
Location : Thessaloniki - Volos ...
Points : 0
Reputation : 0
Registration date : 04/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEO FORD FIESTA   Πεμ 25 Σεπ 2008, 15:16

Εγώ λέω να περιμένω αυτό Arrow Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Έχει επεξεργασθεί από τον/την barbastathis στις Τετ 08 Οκτ 2008, 05:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Administrator
Κύριος Πρύτανης.
Κύριος Πρύτανης.
avatar

Τίγρης
Αριθμός μηνυμάτων : 368
Ηλικία : 31
Location : Θεσσαλονικη
Points : -249
Reputation : 10
Registration date : 25/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEO FORD FIESTA   Πεμ 25 Σεπ 2008, 22:59

ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΤΕΙΟ Η FORD ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ MODEL T ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΘΕΣΟΥΝ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ....


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://agro-platanos.forum-motion.com
 
NEO FORD FIESTA
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Ανεξάρτητο Forum Γεωπονίας Α.Π.Θ. :: Off Topic :: Αμάξια και διάφορα τέτοια.-
Μετάβαση σε: